Svar på frågestund del 1

Favoritmärke? 
Jag vet inte riktigt, jag gillar Hunkydory, Rock,n Blue, Abercrombie. Aah, de finns så himla mycket fint så kan nog inte säga exakt.
Favoritaffär? 
-Fiorucci, helt klart.
Beskriv dig själv med tre ord :) 
Galen, glad, snäll
Sämsta köp?
- En hunkydory tröja som jag fick i Julklapp, så de är inte riktigt mitt köp, men den töjde sig i alla fall jätte mycket. Så använde den aldrig tyvärr. Men nu har jag inte kvar den inte längre.

Bästa köp? 
- Mitt bästa köp är nog mina dr.denim byxor. Använder dom lite för ofta, Men de är bara för att dom är såå himla sköna, tighta och snygga!

Favoritserie? 
- One Tree Hill, Gossip Girl
Har du några fobier?
- Spindlar, fy fan
Hur ser en perfekt dag ut för dig? :) 
åh svårt. Men inte en allt för sen sovmorgon, lång frukost, fixa iordning mig och sedan träffa kompisar ända tills sent på kvällen.. hihi
Något plagg du överanvänder? haha 
-  Mina svarta dr. denim 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? 
- Spara dom tills jag flyttar hemifrån.
Favoritplagg? 
Har redan svarat på denna, men mina dr.denim
Favoritmaskara?
Det varierar, just nu har jag börjat använda False Lash effect från Maxfactor igen.

Chadamuchu borde visa sitt sanna jag via videobloggar och bli känd som William spetz, varför vill du inte linnet?
- Om jag skulle gjort de, då skulle jag inte ha några framtida vänner <3

Ebba

Haha, älskar sista frågan! 😂😂