Men in black 3

Idag var det ju som sagt min födelsedag. Den har varit jätte bra. Började med att min familj sjöng för mig och jag fick presenter och sedan gick jag till skolan och var med mina kompisar och sedan efter skolan var jag med Klara en stund. Vi hade jätte roligt.. jag somnade på min säng haha
Men i alla fall jag kom nyss hem från middag och bio med min underbara familj. Vi såg Men In Black 3. Den var bra! Började faktiskt gråta i slutet haha.
Hade som sagt förhoppningsvis mina sista läxor tills idag. Nu återstår bara 2 veckor kvar till sommarlov, och även två veckor till min moppekurs, så om allting funkar som det ska så ska jag ha mitt kort och min moppe hemma om kanske en månad, förhoppningsvis mindre. Kommer bli hur bra som helst verkligen.
Nu ska jag snart börja göra mig iordning för sängen där jag ska kolla lite GG. Puss
Ni göra hela min dag ♥