weekend

Heej, förlåt som vanligt för den dåliga uppdateringen. Men tänkte berätta nu vad jag gjort i helgen.

Fredags: 
Efter Lisebergs träningen som slutade åtta skyndade jag mig hem, duschade,sminkade mig osv. Mötte upp Bella, Elin, Julia, Kivi, Hanna, Maja, Linnea, Nadja och Helena där vi sedan tog bussen till eriksberg till Helenas kompis kompis som hade fest. Allting blev jätte konstigt men tillslut kom vi in och vi kände inga. Så det slutade med att vi tog bussen tillbaka efter en timma eller något. Där jag Maja och Kivi åkte hem till Bella och sov över. Vi var väl hemma runt kvart över ett halv två?
 
Lördags:
Vaknade vid halv ett, åkte hem vid halv tre. Bytte om gjorde mig iordning och åkte och såg Paranormal Activity 4 med Mattias, Maja, Martina, Sara, Susanna och Mange. Den var den sämsta på länge. Jag hatar skräckfilmer och var räddast av alla innan filmen. Men under filmen blev jag rädd typ 3 gånger? 
När filmen var slut åkte jag Martina och Maja med Mattias hem till hans kompisar. Det var väl trevligt, haha
Åkte sedan hem till Maja vid tolv. Somnade vid halv tre. 


 hehe bjuder på den....