lite sakeeeer

Vad var det senaste du sa högt? -  "Johan nu kommer klara och ebba snart så kan du sluta hoppa runt" lol :pp
Vad skulle du aldrig kunna göra? – Vara riktigt elak och ljuga. Usch hatar att ljuga, gör det aldrig. Vänder på sanningen lite i så fall :pp
Vad är du rädd för just nu? – Döden, kommer alltid vara. Och att förlora en viss person.
Favoritsnacksen till fredagsmyset? – såna där tutti-frutti godisringar och Kokostoppar :pp
den bästa filmen du någonsin sätt – The Holiday
Är du en känslig person? – Ibland, blir lätt irriterad
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? – De jag träffade på Malta som bor här i Götet
Den finaste komplimangen du kan tänka dig? – Får riktigt fina komplimanger varje dag av Mattiaaas :'))
Vem vill du aldrig förlora? – Min familj och mina friendos :p 
har du varit kär på riktigt? – yees, tror det
Är du en kreativ person? - HAHA nej, största skämtet
Vad gillar du att göra? – Vara runt mina vänner och vara på le jobb
En musikgenre du inte står ut med? - Sån där skrikig. 
En filmgenre du hatar? - Skräck
Vad står det i ditt senaste skickade sms?  " aa men north typpish" hahaha no idea va ebbor mena
Vem kramade du senast? Kriiistian 
Vilken artist/band lyssnar du mest på för tillfället? - Fall out Boy
Senaste komplimangen du fick? – Att jag är perfekt :')
Din naturliga hårfärg? – Blond
Vilken hårfärg har du nu? – Blond
Sminkar du dig varje dag? - Aa, förutom på sommaren.