Denna helgen

Denna helgen har det hänt mycket, igår på förmiddagen så åkte jag och ebba pulka och lekte i snön :pp mogna som vanligt :D Men hade aldrig förlåtit mig själv om jag inte hade åkt igår eftersom snön är borta idag..
På eftermiddagen så var jag på bio med min pappa, kusiner och farfar. Vi såg Hundraåringen. Den var mkt kul. Sen gick vi på resturang och jag blev så mätt att jag inte kunda andas. Senare på kvällen drog jag hem till min kompis Hanna som har fyllt 18. Helt galet egentligen. Alla tjejer som var där skulle dra ut på kvällen, men jag och Agnes orkade inte försöka så vi drog hem till Ebbor ist :pp 
 
Idag vaknade jag vid halv tolv, åt frulle, drog till båtmässan med Mattias, vilket var riktigt najzz. Sen drog jag hem och pluggade matte en liten stund och sen kom Mattias till mig och efter en stund gick vi på promenad med Ebba. 
mina fina vänner